אימון עיצוב וחיטוב

היום ישנה מודעות רבה לחשיבותה של פעילות גופנית ולהשפעתה על הבריאות, פיזית ונפשית כאחד כולל חיזוק הביטחון העצמי. חשוב להדגיש ששלמות עם הגוף ודימוי גוף חיובי אינה דווקא רזון ואינה קשורה לאכילה מעטה. להיפך. היא נובעת מחוזק, עבודה והפעלת שרירי הגוף ותזונה שתספק לגוף את מה שהוא צריך. זו תחושת כוח פנימית, אנרגיות ובריאות שאינה קשורה בהכרח למשקל. אימון עיצוב וחיטוב מטרתו להגביר את תחושת הכוח הפנימית באמצעות חיזוק כלל השרירים, כולל שרירי הליבה התומכים בשלד ומייצבים אותנו מה שנותן תחושת כוח ומסוגלות וגם מעלה את הביטחון העצמי.

מה כולל אימון עיצוב וחיטוב

אימון עיצוב וחיטוב יכול לעבוד על שרירים שונים, להתבצע בשיטות שונות, עם או ללא עזרים וגם ברמות קושי ועצימות שונות. המשותף לכל האימונים הוא ההתמקדות בעבודה על שרירים, שיכולים להיות שרירי תנועה כמו שרירי הידיים והרגליים אך גם שרירים פנימיים כמו שרירי הבטן ושרירי רצפת האגן. אימון עיצוב וחיטוב יכול להיות מותאם למתחילים, מתקדמים או למקצוענים. המטרה היא לספק אתגר ולעבוד על השרירים בצורה מעמיקה ואף להגיע לשרירי הליבה, השרירים הפנימיים שהם חשובים מאוד לייצוב הגוף ותפקודו התקין. אימון עיצוב וחיטוב יכול להיות בעזרת משקולות, רצועות TRX, כדור, להיות אימון מדרגה שכולל גם אימון אירובי ושיטות בעצימות נמוכה כמו פילאטיס או יוגה.

יתרונות של אימון קצר ויעיל

שיטה שהולכת ותופסת מקום ניכר בתוך שיטות אימון עיצוב וחיטוב היא שיטת ems. מדובר על שיטה שפותחה ע"י נאס"א במטרה לחזק ולהגדיל את מסת השריר של האסטרונאוטים העומדים לטוס לחלל בצורה ממוקדת וקצרה יחסית בגלל איבוד מסת השריר שישנה כשנמצאים בחלל ללא כוח הכבידה. השיטה מבוססת על אימונים קצרים של 20 דקות אחת לשבוע. זהו אימון כוח שעובד על שרירים שונים כשהמתאמן לובש חליפה עם אלקטרודות (אפשר לדמיין שזו חליפת חלל…) המספקות לשריר גירוי נוסף כך שהוא פועל בעוצמה גבוהה יותר במהלך התרגיל וגם שריר שכמעט אינו מופעל בתרגיל מסוים עובד בזכות הגירוי שהוא מקבל. זהו אימון עיצוב וחיטוב המביא תוצאות מעולות כל עוד במהלך האימון נעשית עבודה ומושקע מאמץ וגם ישנה התמדה באימונים.

אודליה כהן היא מאמנת כושר הבונה לכל מתאמן תכנית אימונים המתאימה לו ומשלבת בין שיטות אימון שונות. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

חיזוק שרירי הליבה
חיזוק שרירי הליבה

כולנו מכירים את השרירים החיצוניים יותר הבולטים בזמן הפעלתם כמו שרירי הזרועות או שרירי הרגליים. אלה גם השרירים שאנחנו מודעים

קרא עוד >>
שיקום פציעות ספורט
שיקום פציעות ספורט

פציעות ספורט יכולות לקרות הן לספורטאים מקצועיים והן למתאמנים. ישנן פציעות ספורט אקוטיות הקורות בשל תנועה לא נכונה, נפילה, מכה

קרא עוד >>

השאירו פרטים: