אימוני כוח לירידה במשקל

אורח החיים של רובנו כולל תזונה שאינה אידיאלית לצד חוסר תנועה ברוב שעות היום. אורח חיים זה  אינו המתכון לבריאות טובה ושמירה על תפקוד יעיל של מערכות הגוף. רבים גם נמצאים במצב של עודף משקל. המודעות לכך היום היא גבוהה. כמעט כל אחד מנסה להוסיף פעילות גופנית כלשהי שתהיה חלק בלתי נפרד משגרת החיים, במיוחד אם נדרשת ירידה במשקל אך לא רק. ישנם אימונים שונים שיסייעו לשמירה על בריאות טובה. למעשה כל הפעלה של השרירים ומערכות הגוף תתרום לכך. יש המתלבטים בין אימונים אירוביים לבין אימוני כוח לירידה במשקל. בסופו של דבר החשוב הוא שהמתאמן יתחבר אל שיטת האימונים וירגיש טוב באימון, כי השפעה משמעותית תגיע רק  אם תהיה התמדה.

אימוני כוח לירידה במשקל או אירובי?

באופן עקרוני אפשר לשלב בין אימוני כוח לירידה במשקל לבין אימונים אירוביים. ההגדרה של אימון כוח וגם אימון אירובי היא כללית מאוד. ישנן רמות שונות של עצימות האימון. בתוך האימונים האירוביים יש הבדל גדול בין ריצה מהירה לבין הליכה. לשתיהן יש את היתרונות וגם את החסרונות שלהן. יש מי שריצה תתאים לו יותר בשל הכושר או הצורך שלו בהוצאת אנרגיה, ויש מי שהליכה רגועה תתאים לו יותר. הליכה, במיוחד אם היא לא מהירה,  עובדת על השרירים לא פחות מאשר על מערכת לב- ריאה. כך גם אימוני כוח. ישנם אימוני כוח לירידה במשקל שהם בעצימות גבוהה ולכן מתאימים למטרה זו. אימוני כוח בעצימות נמוכה יחזקו את השרירים וישפרו את קצב חילוף החומרים וכך בהדרגה תהיה גם ירידה כלשהי במשקל (כמובן אם ישנה גם הקפדה על תזונה נכונה).

יתרונות של ems לאימון כוח אחת לשבוע

רבים רואים אימוני כוח לירידה במשקל בתור השתעבדות לדבר וצורך במשמעת עצמית מטורפת כדי להשיג תוצאות. שיטת ems מראה שניתן להשיג תוצאות גם ללא השתעבדות (אך כן נדרשת התמדה לאורך זמן) בשיטה זו מדובר על אימונים של 20 דקות אחת לשבוע. ההצלחה היא בזכות העובדה שאלה אימוני כוח בעצימות גבוהה, כלומר- אין הנחות בזמן האימון, וגם בזכות חליפת אלקטרודות שלובש המתאמן בזמן האימון. האלקטרודות גורמות לגירוי נוסף של השרירים הדומה לגירוי שמפעיל המוח וכך השרירים עובדים בעוצמה גבוהה יותר, כולל שרירים שלא מופעלים ע"י המתאמן לצורך התרגיל.

אודליה כהן היא מאמנת כושר בעלת ניסיון שתבנה עבורכם תכנית אימונים המתאימה לכם בעצימותה ובסוגי התרגילים, כולל בשיטת ems שהיא מוסמכת גם בה. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

חיזוק שרירי הליבה
חיזוק שרירי הליבה

כולנו מכירים את השרירים החיצוניים יותר הבולטים בזמן הפעלתם כמו שרירי הזרועות או שרירי הרגליים. אלה גם השרירים שאנחנו מודעים

קרא עוד >>

השאירו פרטים: