אימוני כוח למתחילים

אם אתם מרגישים שהגוף כבר לא מה שהיה פעם, שקשה לכם להתכופף, לטפס ואפילו לפתוח פקק של בקבוק, כדאי לעזור לעצמכם ולהתחיל להתאמן, עם דגש על אימוני כוח שמחזקים את השרירים, כולל שרירי הליבה הפנימיים. אם התמונה שעולה לכם באימוני כוח היא של מתאמנים שריריים המרימים משקולות או מניפים משקולת שנראית כבדה במיוחד, אז זה לא בדיוק כך. אימוני כוח ניתן להתאים לרמת היכולת והכושר וכן, ישנם גם אימוני כוח למתחילים. אגב, אימוני כוח הם עבודה על שרירים בכלל ולא רק על שרירי הזרועות שהם בעיני רבים הסימן לאדם חזק. האימונים נעשים על קבוצות שרירים שונות כולל אלה שאינן נראות כמו שרירי הליבה.

מה כוללים אימוני כוח למתחילים?

אימוני כוח למתחילים כוללים כל מה שישנו באימוני כוח למתקדמים. ההבדל הוא בעצימות: קצב ביצוע התרגילים ומספר החזרות וגם מורכבות התרגיל והתנועה. אימוני כוח למתחילים יכללו תרגילים לשרירי הבטן שהם יחסית פשוטים ובסיסיים, תרגילים לחיזוק הזרועות כמו שכיבות סמיכה אך גם כאן בתור מתחילים תוכלו לקבל הקלות, למשל כפיפות עם הברכיים על הרצפה וכו'. כך, אפשר תחילה לבנות אימון למתחילים ובהדרגה להעלות את רמת הקושי: להוסיף עוד אלמנט לתרגיל וכך להפוך אותו למורכב יותר, להעלות את הקצב ואת מספר החזרות.

להתאמן ולעבוד מבלי להשתעבד

רבים פוחדים להיכנס לשגרת אימונים, אפילו אם מדובר על אימוני כוח למתחילים כי הם רואים בכך השתעבדות וצורך להיות באימונים במשך שעות וכמעט כל יום כדי להשיג תוצאות. אז הדברים לא חייבים להיות כך. ישנה שיטת אימוני כוח בה האימון נמשך עשרים דקות ומתקיים פעם בשבוע. זו שיטת ems בה תבצעו תרגילים כשאתם לובשים חליפה עם אלקטרודות. נשמע מוזר? אולי אבל זה עובד מעולה. האלקטרודות גורמות לשרירים לעבוד חזק יותר בתרגיל וגם מפעילות תוך כדי כך שרירים שכביכול נחים במהלך האימון או עובדים מעט. עדיין חשוב לדעת שגם כאן תידרש עבודה תוך כדי אימון והתמדה באימונים לאורך זמן.

אודליה כהן היא מאמנת כושר שעובדת עם כולם, בין אם אתם מחפשים אימוני כוח למתחילים ובין אם למתקדמים או מקצוענים. היא מוסמכת לאימון גם בשיטת ems. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

השאירו פרטים: